Łatwe? To do roboty, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednak popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest także od możliwości ciała. tadalis
Wskutek tego poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swój organizm, żeby sprostał wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Kluczowy jest sen, ruch, zdrowa dieta i ograniczenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezwykle ujemnie na możliwości wzwodu, nie istnieje także coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda ilość szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Oprócz wymienionych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby podać kilka własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ukochany rodzaj wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: smakowanie pysznego oraz oryginalnego dania; miło oraz spokojnie albo dynamicznie i ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji seksualnej uzgodnionej uprzednio z partnerką… Mniejsza z tym jaki mamy sposób na odprężenie się oraz bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, istotne jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra tanio

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego seksu. Ten typ ćwiczeń aktywizuje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu rośnie, kiedy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra tanio

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj erekcja