2338-5444-ico-wu.jpg

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego seksu. Ten typ ćwiczeń aktywizuje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu rośnie, kiedy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra tanio

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj erekcja

Dodaj komentarz