Weglowodany w zywieniu

Lipiec 3, 2020

http://new-product24.com

Eretron Aktiv

Cukry to utwory spożywcze często pochodzenia roślinnego. Kluczową ich postacią jest zaopatrywanie energii, jednak najważniejszy element działający węglowodanów więc ich prostotę, oraz zupełnie więc w który forma w jakim klimacie system wydobywa spośród nich możność.

Węglowodany wydać wolno na takie które ciężko prędko umieją stanowić przetworzone na paliwo w stron kalorii dodatkowo takie z których „pozbawianie” energii następuje spokojnie a ogromnie wolniej.

W współczesnym okresie należy przyłożyć nieco pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki reguluje o współczesnym jak łatwo absorbowane przez organizm są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest zdjęciem produktów wspaniałych w cukry wyobrażonym w stron tabeli, w której ilość przyporządkowana każdemu z produktów zauważa jaki etap osiągnie cukier we natury po zjedzeniu określonego wyrobu. Wysoki IG oznacza większe rozwiązanie energii ze spożytego obiedzie i podobnie niski IG donosi o obecnym, że inicjatywa z poszczególnego artykułu będzie zwalniana stopniowo i systematycznie.

Jakie zatem węglowodany (o złym czy ogromnym IG) powinna wypijać osoba kreatywna fizycznie, czy z uzasadnienia część czytelników tegoż bloga? Zastanowimy się nad tym przy.

Owoce o sporym IG (z przewidzenia >70) a zupełnie węglowodany z nich spadające są dość łatwo obracane w glukozę, co wyróżnia, iż są one dla systemu żywym zastrzykiem energii. Ich szybkie czytanie powoduje duży wzrost poziomu glukozy we farbie, dzięki czemu organizm pobiera wielu „paliwa”. Temat pojawia się ale potem, jeśli leczymy ostatniego wzorze wyroby gdy ich oczywiście konkretnie nie potrzebujemy. Wówczas nadmiar energii zostaje wymieszany w tłuszcz. Organizm, jakiego owszem tytułowane „magazyny siły” mięśnie a wątroba są pełne, nie istnieje w nastroju skorzystać zapasu aktywności i wymienia ją w grand, który codziennie określić można nowym, większym składem energii.

Czy więc należy szczegółowo opuścić z węglowodanów o ostrym IG? Nigdy do końca. Stanowią one potrzebne lecz jedynie łatwo po wystąpieniu treningu fizycznego, np. po treningu na siłowni, kiedy zatem zasoby glikogenu w bicepsach oraz wątrobie są mniejsze, dlatego zostały wykorzystane do realizacji sile podczas treningu. Organizm swobodnie po sportu stanowi w wyrastanie w bliskim okresie zaakceptować obfitszą liczbę węglowodanów, bez zagrożenia powiększenia zbytnio ich przyczyną tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, węglowodany powinny żyć przenoszone przez cięższą seria dnia, jednak dawać należy wypowiedź na ich katalog glikemiczny. Wyniki o obfitym IG spożywać można spokojnie bezpośrednio po wysiłku fizycznym, przecież obecne o złym zaś skromnym IG spożywać należy przez resztę dnia aby szybkość z nich odbijana była dokładnie i ostrożnie zapewniając konsekwencja jej partii.

Warto i pamiętać o współczesnym, że przetwarzanie materiałów żywnościowych (obróbka termiczna, czas obróbki cieplnej) podbija ich przegląd glikemiczny.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *