4295-930-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe odżywianie. Właściwa może łatwo poprawić nie tylko stan potencji, ale również płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do całkiem istotnych ubytków selenu. Można go unormować spożywając niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny równie istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten z kolei wpływa na nasze libido. Podczas nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, a szybko można go uzupełnić poprzez warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina zwiększa produkcję spermy oraz zwiększa czas życia plemników. Składnik levitra ten uczestniczy również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, która działa na poprawne działanie hormonów. Jeżeli chcemy unormować jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie erekcja

Dodaj komentarz